Kategooriad Väike kodutehnikaSuur

FirmastInternetipoe www.bigshop.ee omanikuks on OÜ BigShop.ee.E-poe BigShop missioon —  kvaliteetseteВ2С(Business-to-customer, eesti keeles Äri tarbijale) toodete ning teenuste pakkumine oma klientidele konstruktiivsete hindadega. Optimeeritud aeg toodete kohaletoomisel. Eesmärk — tarneahela ning  pakutavate teenuste kvaliteedi optimiseerimine püsikliendisuhete loomisel kasutades selleks täiustatud kommunikatsiooni võimalusi.Toodete eest maksmine nind hinnadTellimuse eest võib maksta  järgmistel viisidel:Arve alusel. Tellimuse kinnitamise lehel vajutage nupule „Maksa arvega“, peale mida saadetakse Teie märgitud e-maili aadressile arve. Raha saate üle kanda Teile sobivamale arveldusarvele (Danske Bank, Swedbank, SEB, Nordea), märkides viitena tellimuse unikaalset numbrit, mida näete oma arves. Me kasutame pangaülekandeid, kuna see maksmisviis hoiab kokku meie klientide raha.Sularahas — meie kontoris aadressil Juhkentali 52/ Büroo 4, Tallinn, 10132.  

Meie hinnakiriJärelmaksuga ost mugava Liisi liisingu abil.Taotleda järelmaksu saate meie kontoris aadressil Juhkentali 52/ Büroo 4, Tallinn. Kaasas peab olema isikut tõendav dokument, taotleda saavad kõik täiskasvanud EV kodanikud või Eestis alalist elamisloa omavad täiskasvanud isikud. GarantiiBIGSHOP.EE OÜ vastutab defektide eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul toote kättesaamise päevast. BIGSHOP.EE OÜ ei vastuta:Omaduste halvenemise / toote kahjustamise eest, mis on tekitatud Teie poolt;Defektide eest, mis on tekkinud toote ebamäärasel viisil kasutamisel;Toote normaalse füüsilise rikke eest, mis on tekkinud tavakasutamisel.Defekti väikelaen tuvastamisel on Teil õigus nõuda toote asendamist või keelduda tootest ning saata defektiga toode tagasi BIGSHOP.EE OÜ-le. Defektiga toote tagasisaatmisel makstakse Teile tagasi tasutud summa (koos transportimisele kulunud summaga) Teie märgitud pangaarvele mitte hiljemalt kui 14 päeva defektiga toote tagastamise päevast.

Peale õiguste, mis tulenevad garantii tingimustest, on Teil samuti ka teised õigused, mis on kooskõlastatud seadusandlusega.Meilt ostetud toodetele teostavad hooldust:Samsung, Philips, Panasonic, Siemens, Bosch, Braun, Krups, Moulinex, Gorenje.OÜ SimsonTüri tn 5, Tallinn 11313.Tel 6620425Kohaletoimetus “Door to Door”Peale lepingu jõustumst vastavalt punktile 2.3 Klientide teenindamise tingimustest, toimetatakse kaup kohale tellimusel märgitud aadressile ajaks, mis on kokku leppitud märgitud kontakttelefoni teel.Toode koos kasutusjuhendi ning muude dokumentidega toimetatakse kohale kulleri või pakisaatmisautomaadiga määratud aja jooksu või Teil on võimalus tulla oma kaubale järele meie kontorisse aadressil Juhkentali 52/ Büroo 4, Tallinn. Üldiselt on kauba, mis asub laos, kohaletoimetamisele kuluv autoliising aeg Eesti piires 1-7 päeva Juhul, kui Teie kaupa pole laos ning see tuleb tellida tarnija käest, mille tõttu kohaletoimetamine määratud ajaks on võimatu põhjustel, mis ei sõltu BIGSHOP.EE OÜ-st, anname Teile teada tellimusel määratud kontakttelefoni või e-maili kaudu 2 päeva jooksul alates tehingu jõustumise päevast vastavalt punktile 2.3, ning samuti märgime tellitud kauba uue kohaletoimetamise aja. Juhul, kui Te pole enam huvitatud kauba kättesaamisest kohaletoimetamisaja pikenemise tõttu, on Teil õigus tellimusest loobuda (lähemalt vaadake punkt 7.1 ning 7.3), ning Teie makstud summa (kaasa arvatud kohaletoimetamise makse) kantakse Teile tagasi. Peale seda, kui kaup on kullerile üle antud, võtab kuller Teiega ühendust, et täpsustada kauba kohaletoimetamise aega. Kuller toimetab kauba  kohale tellimuses määratud aadressile. Kohaletoimetamise aadressit muuta ei saa.

Palume Teil jälgida kontaktandmete õigsust vältimaks viivitamist ning arusaamatusi kohaletoimetamisel BIGSHOP.EE ning kullerifirma ei vastuta kohaletoimetamise viivitamise ning muude arusaamatuste eest sel juhul, kui need on tekkinud Teie poolt sisestatud ebatäpsete või mittekorrektsete andmete tõttu. Kuller annab Teile üle kauba koos arvega. Enne, kui kirjutate arvele alla, soovitame üle vaadata pakend ning väliste kahjustuste puhul kirjutada sellest kulleri saatekirjas. Kahjustatud tootest palume teavitada e-mailile info@bigshop.ee, või kontakttelefonil BIGSHOP.EE OÜ +372 56232632. Kaubad, mis on kahjustatud transportimise teel, asendatakse teistega.  Registreerinud klient”BigShop.ee püsiklientidel on oma kasutajatunnus „Minu konto“, mille abil nad saavad vaadata ostude ajalugu, saada pakkumisi sünnipäeva ning teiste pühade puhul. Samuti kehtib laiendatud süsteem kauba kohaletoimetamises garantiiteeninduse ajal vastavalt Kasutustingimuste punktile 5.3.Soovite müüa oma tooteid BigShop’is?Kui te tegelete üldtarbimise kauba impordiga ning soovite realiseerida oma kaupu BigShop’i kaudu, saatke kiri e-mailile: info@bigshop.ee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *